Raggar bruden

Förlovning?

Kategori: My life

Hello bitches, jag har kommit hem och duschat sjukt skönt, skrubbat mig i ansiktet kändes lite äckligt när jag kom hem så tog och gjorde ett ''mini spa'' känner mig nyfödd :)
Ska faktiskt göra som Paow när jag läste hennes blogg sminkfri månad, så mycket snack om skönhet vikt och bantning så jag kör på sminkningen eftersom att jag är rätt nöjd med min vikt och hur jag ser ut.

Och sen har jag sett skit många som förlovar sig, nu snackar jag inte om 20-30 åringar utan 15-18 helt sjukt hur många unga par som gör det ?
Själv tycker jag att det är jätteroligt med sånt men då ska man ha varit tillsammans ett bra tag också ungefär 3 år och verkligen känna att hon/han är den rätta, om min kille hade sagt att han vill förlova sig med mig självklart skulle jag sagt ja ;) men hur skulle mina föräldrar och kompisar reagera (inte för att jag bryr mig) men ändå hmm..
vad tycker ni egentligen ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: