Raggar bruden

som förr

Kategori: My life

Hello bitches,
fan nu börjar jag bli jobbig pendlar som satan men det är tack vare skolan och när man kommer hem vill man ju inte sätta sig vid datorn det första man gör ?
Eftersom att vissa människor har faktiskt sociala liv och inte bara sitta hemma och blogga facebook ect.
Därför gör jag annat änn det.

Jag är trött på massa datorer och telefoner massa tekniskt skit, kan det inte bara vara som förr när alla ungdommar träffades på nått ställe med sina snygga bilar och trimmade mopeder kolla på grease liksom.
Fan att det inte kan bli så igen nu sitter alla inne med sina äckliga datorer och lanar eller vad fan det heter jävla pissit liv sorry men skaffa er ett liv.
Därför skiter jag i denna jävla piss blogg för hur kul är det igentligen att läsa någon annans liv jippi skaffa er ett eget istället ( ta inte åt er så ) men gör något roligt istället för att läsa vad andra gör.
BYE BYE bitches har vart roligt så länge jag insåg att jag har annat för mig på dagar kvällar och helger







Kommer nog aldrig att kunna uppleva den känslan som i filmen, right det är inte på riktigt men det var så på 50-talet ungefär och då skulle jag vilja leva shit Love it !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: