Raggar bruden

TOK rökaren cassie ♥

Kategori: My life

Ja nu har jag ätit min middag, var inte hungrig alls men morsan tvingade mig att äta.
Nu sitter jag och dricker min Latte nu när de äntligen är lungt, ja jag kom på att jag drickit 4 koppar kaffe bara idag.

Men nu ska ni få höra, min tjejkompis cassandra hon är ju expert på att dricka kaffe, redbull och röka.
Ingen kan vinna över henne alltså ja hur ska jag förklara detta..
Varje gång hon är upprörd/arg så går hon ut och TOK röker men de kan jag förstå för jag är likadan men hon stör sig på mer saker än vad jag gör men de är bara att accepter liksom haha..
så ni kan tänka er mina fjolliga 4 koppar per dag och plussa med typ 8 kanske, nej jag överdriver inte det är sant.
Men jag älskar henne stort, hon har en speciell plats i mitt hjärta.


Helt galen brud!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: