Raggar bruden

Jag blir trött på både det ena och det andra

Kategori: My life



Okej kolla på hela så förstår ni precis vad det handlar om och jag tycker det är fel av polisen och ''klacken'' jag vet inte vad ni tycker när ni ser detta men seriöst det är poliser låt dom stå i trappjäveln dom gör inget då right ?
och att man inte vill ha poliser i trappan ??.. fattar inte vad ni stör er på det igentligen, dom är lika mycket människor som ni som står i klacken ska jag putta ut dig för att du har ett annat yrke och står i trappan seriöst.
Jag skyddar verken er i klacken eller polisen för polisen gjorde fel att slå en person som ville ut ur katastrofen och helt plötsligt får han en patong på sig och ramlar FEL det står jag för!

Ni som står i klacken heja på ert lag och skit i polisen fan slösa energi igentligen, det är vad jag tycker men när du/ni blir äldre och ska säga det till era barn så är ni inte en så speciellt bra förebild tänk på det :)
Jag har inget emot att ni blir sura för att polisen slog en person som ligger helt stilla för det är helt galet och hur jävla fel/fegt som helt står för det, jag blir lite smått irriterad på att vissa inte fick gå in för att se matchen även fast dom hade betalat biljetter det är också fel hoppas ni fick pengar tillbaka!
Ni får jättegärna skriva åsikter sånt gillar jag inga åsikter och tankar är fel :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: