Raggar bruden

Dag 1

Kategori: Outfit

Ja men godmorgon då, har så mycket tid över på morgonen nu när jag inte ska sminka mig och kan sova till ungefär 15-20 över känns härligt :) Jag undrar hur detta ska fungera med sminket det är bara dag ett men det är skönt att kunna klia sig i ögonen utan att bli helt svart i facet  Fan tjejer skit i sminket va naturlig känns helt undetbart !

Jag dricker mitt morgon kaffe och funderar på om jag ska ta ett äpple till frukost eftersom att jag har rätt svårt att käka på morgonen, mår så satans illa:(
jag vet inte vad vi ska ha som första lektion eftersom att vårat schema är inte riktigt klart :( så jag blir helt mindfuckad, not funny at all.








Tröja: H&M
Jeans: Gins Tricot
underbar outfit känner jag faktiskt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: