Raggar bruden

vart 2 frågor

Kategori: 30 Days

dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Jag vill ha en kluppa faktiskt har inte ätit en klubba på sjukt länge, vart ju beroende av klubbor istället för att köpa plockgodis på lördagar köpte jag typ 3 klubbor. Asså sjukt men det vart ju så :)


dag 6 - Hur ska en riktig kompis vara.
Man ska ju självklart vara ärlig mot sin bästa kompis, man ska kunna berätta allt utan att skämmas över det. Jag tycker att man ska kunna vara med sin bästa kompis oavsätt om man ska träffa någon annan, svårt att förklara men det tycker jag är viktigast, man ska ju ha humor man ska kunna förstå varandra. Det är väll det jag tycker kommer inte på någon just nu:)



Världens bästa tjej du förtjänar det bästa gumman !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: