Raggar bruden

vad ska jag göra ?

Kategori: My life

Hellöö allihopa, jag har kollat runt lite på google om lite tapeter och insperation till mitt rum när jag flyttar?
Jag tänker absolut inte ha rosa HATAR rosa, ja jag vet att min design är det men den är bara tillfällig ;)
Just nu i mitt rum jag har nu är det turkost/blå love it but i want a new start something fresh, Om ni förstår vad jag menar.

Tänkte brunt men jag vill inte ha några mörka färger vill ha ljusa färger allt ljust :)
Visst är det mysigt med mörka färger men det är så TRÅÅÅÅKIGT med det alla har typ det efter alla inredningspogram, alla sådana program har bara mörka färger när dom inreder men jag vill ha ljust något galet ;)
Vet ni några förslag?? mejla eller skriv på kommenterer
[email protected]



Kommentarer


Kommentera inlägget här: