Raggar bruden

USCH

Kategori: Bilder

hellooo allihopa, nu är jag hemma från solariumet och jag solade i typ 16 minuter för 40:- och det SÖÖÖG aldrig mer Huddinge !
Ska fortsätta åka till Högdalen för Huddinge kan slänga sig i väggen och sluta ha öppet för det hände inte ett skit det var pengar i sjön.
Så fort jag får pengar blir det sola sönder i Högdalen 

När jag kom hem så träffade jag Alex som fyller 19 imorgon bäbu så det blir kopp kaffe på det och gratta honom han ska få ett cigg pack från mig när jag får mina cash ;)
aa nu ska jag sova för jag ska upp kl 07:00 wiihoo (inte kul)





Kommentarer

  • L som i lovisa dahl säger:

    mhm tell me about it, ring mig när du har pengar fan! Jag ska oxå sola sönder i högdalen för huddinge är bara äckligt! :O <3

    2011-08-24 | 23:08:56
    Bloggadress: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: