Raggar bruden

snark

Kategori: Bilder

Hääällööö,
jag har inte orkat skriva somnar varje gång jag kommer hem typ eller nej det var bara idag
Shit va trött jag va när jag kom hem gick och la mig direkt i sängen från kl 5 till halv 8 haha
Men annars brukar jag gå ut direkt hatar att vara hemma och bara sitta.



Just nu kollar jag på efterlyst VART FAN ÄR VÄRLDEN PÅVÄG !
Seriöst asså en 18-åring rånar en 79-åring vad fan skulle han med hennes pengar till jo knark och sprit skaffa ett jobb förfan nej juste du har skulder idiot ! ... När en kille på krogen fick frågan om en snubbe kunde få en cigg då säger kille snällt ''nej jag röker inte'' då börjar snubben stampa på hans huvud och sparka på honom asså moget jävla mobboffer.

Och han ''internet peddot'' som säger att han är 18 år fast han är 41. Han går in på barn hemsidor och frågar om han kan träffa dom han vill ''webbcama'' och vill träffa dom sen våldtar han dom eller rånar dom eller misshandlar dom ? IDOT GÅ OCH DÖ
När jag hör sånt här vill jag bara träffa den personen och slå sönder honom asså vad fasen tänker folk med hur har folk mage att göra så mot ungdomar, äldre och småbarn.
Nej nu ska jag borsta mina tänder och sura haha asså idiot jävlar !

Den här bilden är till alla er idioter som inte tänker helt ordentligt ' Fuck you all '

Kommentarer


Kommentera inlägget här: