Raggar bruden

Happy B-day Bäbuu

Kategori: 30 Days

shooo bräää, skojja jag har fått det i huvudet för att jag alltid säger det till cass i skolan hahah :)

Men som sagt jag drog till Alex och fikade Han och fredde tryckte i sig 4 bitar tårta haha galningar jag höll på att dö på min första och den va fan inte stor, Hade faktiskt käkat middag innan så jag orkade inte.
Sen gick Jag, Alex, Dacke och Svalan till fritidsgården dom skulle ''Repa'' men det vart ju liksom inte så... ;)

Hittade bilder från sommar helt sjukt kom inte ihåg att jag hade dom :) så dom ska vi lägga in och nu gör vi 1 30 Days

dag 12 - tre saker jag inte skulle klara mig utan.
Oj den va svår kan jag ju säga...

♥ Skulle ALDRIG kunna klara mig utan mina Kompisar :(
♥ Skulle ALDRIG kunna klara mig utan min Familj
♥ Skulle ALDRIG kunna klara mig utan Musiken !
Det tror jag är det viktigaste faktiskt kommer annars inte på något annat









Bara så ni vet driver jag på sista bilderna hahah sa till simon att han va brat sen ''lekte'' jag han ;)
Godnatt nu måste jag sova för jag börjar 08:30 buuhuuu !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: