Raggar bruden

..

Kategori: My life

Heellöö, asså jag hatar rubriker med stort H
Jag ska åkta till Edwin halv tio så jag måste skynda mig på att packa ska vara där till fredag.
På lördag blir det Stockholms crusing :) så jävla glad men sen är sommarn över som min bror sa ''Nä Sthlms crusing är slut är sommarn över'' True True

Idag har jag vart på flottsbro med jonna vart fan brun, har vart mycket sol och svett ;)
Men nu måste jag rusa skriver senare på mobilen kanske ..
Älskar er mina söta läsare



/ Emhoe

Kommentarer

  • Lollo :D säger:

    Hej din lilla snygging, :)



    Jag väntar lxm fortfarande på att du ska skicka bilder, om du inte har ändrat dig om headern såklart. Men du får gärna skicka lite fina bilder på egot her self(jag:D) om hade några , PUSS! ♥

    2011-08-02 | 22:33:49
    Bloggadress: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: